Anwar gagal hari pertama sebagai Ketua Pembangkang – utusan

Advertisements

3 responses to “Anwar gagal hari pertama sebagai Ketua Pembangkang – utusan

  1. Hari pertama dah pandai keluar dewan…perasan kot dia bakal jadi mangsa ke takut ???

    pembangkang suka keluar dewan mcm dulu dulu juga. Nak desak sampai tak hirau apa apa berlaku. Rasa hebat sangat hingga biadap dengan tidak sertai perbahasan hingga akhir ayat..

    Rakyat kena sedar, Moga mereka akan sedar…

  2. mmg lagu tu dah depa tu..akai tarak..

  3. Alahai …
    klu kluar dwn tu BN lagi rajin
    tengoklah kat Klantan, Perak dan Kedah
    ashik kluar dewan jer
    Sekurang2nya kita tunjuk power lah sikit
    BN bawa cerita bangang jer

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s