HILANG KEWARASAN

 

 

BEBERAPA penyokong pembangkang bertindak nekad berbaring di tengah jalan sambil memegang bendera menghalang kereta peronda polis yang mengiringi kenderaan Raja Muda Perak di belakang berhampiran Istana Iskandariah, Perak, semalam. –UTUSAN/MOHD NAJIB MOHD NOR


Akibat terlalu taksub dengan dakyah kepimpinan politik, segelintir rakyat Perak semalam bertindak di luar batasan termasuk sanggup berbaring di jalan raya semata-mata mahu menghalang kenderaan yang dinaiki oleh Raja Muda Perak, Raja Dr. Nazrin Shah.

Tindakan itu menyebabkan kenderaan baginda yang dalam perjalanan ke majlis mengangkat sumpah Menteri Besar Perak baru, Datuk Dr. Zambry Abdul Kadir di Balai Istiadat Istana

Iskandariah, Perak terlewat tiba pada majlis tersebut.

Advertisements

9 responses to “HILANG KEWARASAN

  1. penulis_cyber

    memang tak patut tindakan tersebut dilakukan …polis kena tangkap orang yang tak waras lagi tu.

    kita kena terima hakikat.

    umno tak ada buat macam ni pun ketika jatuh tahun lepas..

    tetapi??

    pas pulak yang sanggup buat macam ni..

    tak sangka.

  2. Pihak polis harus bertindak tegas untuk manangani masaalah ini,jangan bagi muka pada penderhaka-[enderhaka ini.Penyokong-penyokong pembangkang telah kehilangan akal…

  3. Pihak polis harus bertindak tegas untuk manangani masaalah ini,jangan bagi muka pada penderhaka-penderhaka ini.Penyokong-penyokong pembangkang telah kehilangan akal…

  4. BN adalah parti yg rasional,profesional..
    HANYA PARTI PKR,DAP,PAS BUAT PERKARA BODO MCM NI..MCM ORG TK SEKOLAH. HUHHH..MALU AKU TGK RAKYAT PERAK..BUAT MALU KAN TEMAN JER..TEMAN TK NGAKU DEME ORG PERAK

  5. Memang pun kena sekat jalan..sultan x adil..mne bleh nk letakkan jawatan seorang mb yg msih berkuasa..jangan lh terlalu prcya kpd kerajaan munafik skrg..media,tv..dh jdi berat sbelah..inyallah allah sntiasa brada pada org yg bersabar..umno..tnggu lh balasan di PRU 13..kami golongan muda dh faham semuanye..keadilan berpihak kepada kebenaran

  6. BN masa Mac 2008 jatuh 4 negeri tak pernah pun penyokong mereka buat mcm ni ..ini la penyokong PAS yang terlampau taksub dan tidak boleh terima hakikat sudah hilang kuasa termasuk si Nizar penderhaka Sultan

  7. halo abe ganu, engko orng memeang sangat bodoh sehingga sanggup membuat rusuhan , pecahkan kenderaan, baring atas jalan dan cuba nak ugut sultan. engkau orang memang betul2 dah gila! patutlah geng2 engkorang dulu sanggup menderhaka kepada sultan,( kalau masih ingat rampasan senjata di kem tentera di gerik perak) yang dibuat oleh team al-maunah. orang guna agama untuk buat baik, engkorang guna agama untuk kepentingan sendiri.

  8. Tindakkan bodoh orang melayu……buat rusuhan saja tau …org cina india kenapa tak buat macam tu walaupun Perak adalah majoriti parti DAP….

  9. Tak payah la susah susah buat rusuhan…PKR klau nk rampas semula carilah Laksamana Do Re Mi……sebab dia orang pernah selamatkan kerajaan pasir berdengung…….kahkahkha….Mcm masalah kerajaan Perak ……Orang tua tu konon baring tengah jalan lepas tu kena langgar boleh wat repot kat SUHAKAM la konon udah le org tua…Klau aku jd FRU silap silap org tua tu aku langgor ngan trak FRU jer…..senang hati…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s