Terkini : Zambry MB Perak yang sah ~ Mstar


PUTRAJAYA: Datuk Seri Zambry Abdul Kadir ialah Menteri Besar Perak yang sah, Mahkamah Rayuan membuat keputusan hari ini.

6 responses to “Terkini : Zambry MB Perak yang sah ~ Mstar

  1. good day all…
    kesian krisis politik di perak akhirnya dapat MB yang baru…tapi kadang² terasa hairan juga kena perjalanan kes rayuan tu terlalu singkat macam turbo….sama kesnya seperti di sabah bila tan sri joseph kurup parlimen pensiangan buat rayuan setelah dia kalah di mahkamah tinggi tetapi menang setelah membuat rayuan d mahkamah rayaun sama seperti d kes di perak…kesian Pakatan Rakyat kita di permainkan oleh undang-undang yang tidak adil dan berat sebelah…..apa sudah jadi ..Lu pikirlah sendiri……

  2. kesian….. kalau macam tu lu la pi jadi hakim. tu lah masa mak bapak suruh pi sekolah, tak nak belajar betul-betul biar jadi pandai. Boleh jadi haim yang adil. tai bila org buat.. semua tak betul, kalau pkr menang, baru lu kata adil. Pi lah….

  3. betulla..saya pun tumpang berdukacita di atas apa yg berlaju di perak.makhluk2 ni dah la masuk rumah oarng x minta izin.pas 2 dgn rasa bangga diri nak jadi tuan rumah tanpa ada perasaan bersalah

  4. sebenarnya orang yang dikatakan pandai belum tentu pandai kerana mereka hanya pandai dalan jurusan yang dia ambil saja. lagi tinggi taraf akademikny lagi kurang dia kenal hati budi sopan santun hormat-meghormati. buktinya yang bercakaran sesama pemimpin itu adalah kalangan orang yang dikatakan pandai. tolonglah bela kami rakyat yang telah banyak belajar erti hati budi yang diwarisi sebagai anak melayu.

  5. bila PR menang dia mula la cakap mahkamah adil la demokrasi la. tp sedar la siapa yang mulakan dulu kalau tak si anuar gay tu. Lompat parti konon last2 org dia yang melompat. hahaha.. suka sgt nak bawak ke mahkamah, bila mahkamah buat keputusan sebaliknya, mula lah cakap semua org tak betul.. PR pon skang diambang retak.. Neway, aku tabik hormat kat wakil rakyat kulim-bandar baharu, sangat tegas dlm soal agama dan bangsa tanpa mengira parti yang diwakili…

  6. standard la pembangkang, kalau depa menang semua orang jadi betui
    tapi kalau kalah semua orang salah
    mahkamah dah tentukan MB Perak si Zambry tu biarlah dia buat keja. biar dia buktikan dia tu berguna ke dak.. tak payah nak buat pilihanraya len sebab tu semua nak pakai duit banyak. kan lebih paedah kalau duit tu digunakan untuk pembangunan negeri perak.
    si nizar kena terima kenyataan dia memang tak ada ropa nak jadi MB perak. Allah boleh angkat sesiapa yang Dia mau. Dia juga boleh turunkan sesiapa yang Dia mau. depa gak dok selalu kata lagu tu. sekarang terima je la

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s