Tengku TT beri Manohara 7 hari bukti dakwaan didera ~ Malaysiakini

13 responses to “Tengku TT beri Manohara 7 hari bukti dakwaan didera ~ Malaysiakini

  1. Pastikan betoi2 krn kekadang tu kot saja je dia cakap didera, entah2 dah ada pacar yang baru. Maklum ler usia pun muda. Walau apa pun kedualatan institusi Raja-Raja tetap di pertahankan.
    Hehehehe…………….

  2. peace lover

    pusing juga memikirkan perseteruan antara Manohara dg Fachry, sbb masing masing pihak merasa benar dan saling menyalahkan. Saya punya usul : SETUJUKAH FACHRY DAN MANOHARA BERMUBAHALAH, yaitu bersumpah dengan kesungguhan dan kesediaan untuk menerima adzab
    Allah jika berbohong. trim

  3. memang patut pn kerabat kelantan terima masalah ni… ye la… cr jodoh yg pelik2…. puteri thailang la..puteri indonesia la…. semua nya xkekal… knape x cari puteri malaysia je senang… demand sgt

  4. Indon interframe

    Saya setuju!!

  5. FASYARINDA

    SAYA TIDAK SABAR NAK TAHU SIAPAKAH YANG BENAR & SALAH.APATAH AGI TERLALU BANYAK PAPARAN DARI MEDIA INDONESIA MENGHEBOHKAN PASAL BENDA NI.MASING2 SALING MENYALAHKAN.TERKADANG NAMA BAIK MALAYSIA JUGA TERGUGAT.SAYA RASA SEDIH HAL2 MCM NI BERLAKU.MEMALUKAN!!!!TAPI SEBENRNYA APALAH YANG BERLAKU DI SEBALIK KES DIAORANG NI1

  6. Pilihlah isteri yg soleh seperti pesanan rasulullah s.a.w…..Pilihan pertama wanitA YG PATUH DGN AJARAN AGAMA.bukan yg cantik sahaja…..jika silap pilih isteri maka ia akan menjerumuskan kita ke neraka…

  7. iya setuju ma piece lover.kita gak boleh bicara macam2 dulu. emang gila kalo sampe gitu ceritanya.wait n see deh.yg mana yg bikin crita sanggup gak nrima hukumanNya.

  8. a.kum.jika ingin m.cari isteri faktor utama mesti yang solehah,jgn tengok kepd cantik tak menjamin masa depan,dalm hal ini kedua-dua pihak kena bersuara.jgn terima cerita satu pihk je.nyatakan bukti yang sah baru boleh bersuara.jgn tudoh orang berkerabat di raja sewenang-wenang.

  9. setuju ngan mozapar

  10. sudahlah kita tunggu aja kebenarannya

  11. Mano tu masih isteri orang. Tapi n pk spt dia dr klas rendah pengunjung kelab yg berhibur tanpa batas, x sesuai mnjalani hidup brprotokol.

  12. nor hafiza

    Nak cari suami atau isteri cari yang betul2.Tak kisah dari mana pun asal calon tersebut.Sekiranya pandai menjaga dan membawa diri okla tu.Kita serumpun tak elokkan bermusuh2.Saya bkn mahu menyebelah mana2 pihak.Keluarga saya asal dari indonesia dan sekarang warganegara malaysia.Jawa pula so far alhamdullilah.Harap2 kes ini selesai ya…

  13. kembali ke hati nurani….

    astaghfirullah… hidup cuma sebentar…

    http://idekonyol.wordpress.com/

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s